Syl loves & friends

27 September 2014

Hallo am Samstag Abend Ihr lieben!

Als ich gestern gedacht habe dass ich den Tag nicht überlebe... so geht es mir heute so viel besser dass ich eine enorme Motivation spüre, Sachen zu machen die ich in den letzten Tagen liegen lassen musste.
Wenn Ihr mal erlebt hat wie schlimm Nebenwirkungen von Medikamenten sein können, wisst Ihr wovon ich spreche.  Gestern früh hat mich eine einzige wohl falsch verschriebene Schmerztablette in die Knie gezwungen. Ganz ehrlich ich dachte ich sterbe! Noch heue ist mir übel schlecht jedoch kann man den heutigen Tag mit dem von gestern gar nicht vergleichen, ich bin froh ich habe es überstanden;-)
Meine Lieben schon immer wollte ich mir etwas Eigenes aufbauen. Diejenigen von Euch, die mich schon länger kennen, wissen ja von meinem DaWanda Shop. 
Angefangen habe ich dort damals mit handgemachten Sachen... Zeitlang hat es ganz gut funktioniert bis ich dann zu wenig Zeit hatte mich noch auf mein Shop zu konzentrieren. Dann habe ich wieder ziemlich lange vintage Sachen angeboten und dann kam wieder eine Zeit wo mein Shop "schlafen gehen musste" ;-)  Die Idee jedoch, selber etwas zu entwerfen, zu nähen, zu häkeln war schon immer in mir und wenn ich keine Zeit dafür hatte, habe ich es zumindest immer davon geträumt und geplant :-)

Schon seit über einem Jahr entwerfe ich mit der lieben Anja von Cottoni eine kleine Küchentextilien Linie. Ohne Ania hätte ich es nicht hinbekommen denn sie ist die beste Schneiderin die ich je kennenlernen durfte :-) Meine Küchenschürzen sieht Ihr bestimmt öfters auf meinen Fotos, jetzt gibt es sie auch in meinem Shop, jede einzelne von uns entworfen, von uns sehr sorgfältig verarbeitet, einfach mit Liebe gemacht. 
Die ersten 3 sind schon da, dazu kommen noch andere wunderbare Farben und Muster. Zu den Schürzen gibt es auch handgenähte Küchentücher etc. Nach und nach werde ich Euch die Sachen vorstellen:-)

Hier ein paar erste, bunte Muster für Euch :-) ich hoffe sie gefallen Euch :-)

*

Witam Was w Sobote kochani!

Tak jak wczoraj myslalam, ze brzydko mowiac sie przekrece, tak dzisiaj czuje sie o tyle lepiej i dostalam przez to wczorajsze doswiadczenie takiego kopa do dzialania, ze nie wiedzialam kiedy przestac ;-)
Jesli kiedykolwiek w zyciu mieliscie przezycie spowodowane skutkami ubocznymi pewnego leku to wiecie o czym mowie! Serio myslalam, ze umieram i to bez zartow! Choc dzis nadal boli mnie glowa i od czasu do czasu mam mdlosic to jest to NIC w porownaniu co dzialo sie ze mna wczoraj! Przezylam wszystkie te skutki uboczne jakie tylko wypisane byly na ulotce w jeden dzien! Masakra! Musze podziekowac mojemu domowemu lekarzowi za ten eksperyment na mnie! Jego przeciwbolowe tabletki wyladowaly z hukiem w smietniku! ;-) Nigdy w zyciu nie dam sie namowic na lek, ktorego nie znam!

Ufffff... kochani ja tak zawsze marze sobie o swoich wlasnych produktach, od zawsze od zawsze od zawsze :-) Ci z Was, ktorzy znaja mnie dluzej wiedza, ze zaczynalam od mojego malego sklepiku na DaWandzie, szylam, robilam rzeczy z drewna, papieru itp. Newet gwiazdkowe kubki wlasnego projektu mialam w ofercie. Kiedy zabraklo mi czasu na taka wlasna produkcje:-) przerzucilam sie na starocie, moze pamietacie jeszcze moje stare stolki, taboreciki, mietowe maszyny do pisania czy cala mase pieknej emalii? Pozniej i na to zabraklo czasu a moj sklepik na jakis czas "poszedl spac" ;-) przez caly czas jednak w glowie ukladalam sobie plan i juz od ponad roku razem z przezdolna Ania z Cottoni  praujemy nad taka mala kolekcja tekstylii kuchennych. Ten projekt mozliwy jest tylko dzieki niej, bo nie znam innej tak zdolnej kobietki, z podobnym gustem do mojego, poza tym jej warsztat i precyzja sa niesamowite. No i tak wymyslamy sobie i szyjemy. Kuchenne fartuszki juz nie raz widzieliscie na moich fotkach,  kocham je, sa bardzo retro i bardzo kobiece, wrecz dziewczece :-) Do naszych fartuszkow dolacza sliczne sciereczki i inne cudenka, tak krok po kroku bedziemy je Wam pokazywac:-)
Ciekawe czy Wam tez sie spodobaja:-)



Ein Teil unsere Produkte entstehen aus neuen und ein Teil aus vintage Stoffen, denn wir lieben Recycling.
*
Czesc naszych produktow powstaje z nowych a czesc z materialow z "odzysku", uwielbiamy recycling :-)


Anbieten möchten wir Schurzen und Halbschurzen für große und kleine Mädchen :-) 

W naszej ofercie znajdziecie fartuszki i polfartuszki dla malych i duzych dziewczynek :-)


Bunte Küchentücher sind gerade "in Produktion" :-)

Kolorowe reczniczki wlasnie sie produkuja :-)






So Ihr Süßen ich entspanne mich jetzt denn die Woche war sehr anstrengend;-) Ich wünsche Euch auch wunderschönen Abend:-)))

Kochani uciekam na sofke, odpoczac i do konca wyzdrowiec :-) zycze Wam milego wieczoru i Niedzieli, buziaki :-)

Syl

Little Elle

25 September 2014


Ihr Lieben!

wie ich es beobachten kann hier in der Bloggerwelt tut sich wieder was. In meiner Bloggerliste sehe viel öfter neue Beiträge von Euch, ist das schön!
Diese typische Sommerruhe scheint vorbei zu sein:-)

Ich möchte Euch heute kurz eine ganz tolle Illustratorin vorstellen die ich vor ca. 2 Wochen kennen lernen durfte. Die liebe Sonja hat mich nämlich mit einem süßen Bild von Mr.Blue und mir überrascht, ich war hin und weg so zauberhaft war das Bild:-)

Kurz danach hatten wir tollen Emailkontakt und ich freue mich bald Sonja persönlich kennen zu lernen sie lebt in München, wir sind also fast Nachbarinnen:-) 

*

Ah kochani!

widze, ze w naszym blogowym swiecie duzo sie dzieje, jeszcze kilka tygodni temu moja lista blogow wydawala sie dosyc uspiona a teraz Wasze nowe wpisy pojawiaja sie jeden po drugim, bardzo sie z tego ciesze:-) Bedzie znowu co czytac i ogladac w dlugie jesienne i zimowe wieczory.

Dzisiejszy post bedzie o pewnej bardzo zdolnej osobce, ktora przez pewien rysunek poznalam jakies 2 tygodnie temu. Pewnego ranka czekala na mnie cudowna niespodzianka, kochana Sonja znalazla w www fotke Mr.Blue i mnie i zrobila z niej rysunek.

Jest tak slodki jestem w nim zakochana! Spojzscie na moja kicie jak swietnie Sonja go ujela:-)

Syl loves

Schon nach ein paar Tagen bekam ich die süße Zeichnung auch als Original und dazu noch zauberhafte kleine Aufkleber, bin hin und weg :-)

*
 Kilka dni pozniej otrzymalam oryginal tego rysunku i dodatkowo jeszcze malutkie pocieszne naklejki, no cudne sa cudne :-)

Syl loves

Die süße Sonja finden Ihr auf Instagram  oder auf DaWanda. Alle Instagram-er haben die Chance von Sonja gezeichnet zu werden denn sie sucht sich jeden Tag eine neue Person aus die sie dann mit einem Bild überrascht sowie es bei mir war:-)

*
Sonje znajdziecie na Instagram  lub na DaWanda. Sonja codziennie wybiera sobie jakas osobe do naszkicowania wiec moze podobnie jak bylo ze mna szczescie dopisze jutro wlasnie Wam? 

*
Ich schicke Euch allen ganz ganz liebe Grüße!


Dosyc gadania, spadam do kuchni robic nalesniki dla meza, jest chorutki i takie ma zachciewajki wiec juz mnie tu nie ma;-)
Pozdrawiam Was cieplutko

Syl

Coca Cola & Mr.Blue

23 September 2014

Ich habe sie lange gesucht und endlich gefunden,  ihre Bestimmung war eigentlich eine ganz andere :-) Da hat sich aber jemand auch in sie verliebt und auch wenn sie für ihn zu klein ist, quetscht er sich doch  rein und schnarcht vor sich hin;-) Und wie süß er drin aussieht... sieht ja selbst :-) Hallo Ihr Lieben!

*

Dlugo jej szukalam i wreszcie jest, jej przeznaczenie mialo byc calkiem inne, niestety lub stety zakochal sie w niej i on... ;-) Choc jest dla niego ciut za mala to i tak lubi sie w nia wciskac, typowy Mr.Blue ;-) A jak slooodko w niej wyglada zobaczcie sami. Czesc kochani!


Syl loves, Mr.Blue



Syl loves, Mr.Blue, Coca Cola, Gingham

Syl loves

Und wenn  die Kisten dann doch irgendwann hier und da drückt.... :-)
A jak juz wyspimy sie w skrzyneczce ktora cisnie tu i tam... :-)

Syl loves, Mr.Blue, Coca Cola

... und eigentlich sollte die rote CocaCola Kiste als Hinterradkorb dienen, zum Glück habe ich eine andere Lösung gefunden die ich Euch bald zeige :-))

Kissen und habt einen schönen Tag! 

*
Wlasciwie to skrzynka miala byc przymocowana na bagazniku, zeby latwiej wozilo mi sie w niej zakupy ale ze Pan Blue tak ja pokochal zostawie ja dla niego :-) Znalazlam juz inne rozwiazanie na moj bagaznik, niedlugo Wam pokaze:-)

Buziaki i milego dnia kochani, u nas dzis sloneczko piekne.

Syl loves, retro bike


Syl & Mr.Blue

We love living & your DIY

09 September 2014

Hallo Ihr Lieben!

Ich hoffe es geht Euch gut und Ihr habt so wie wir gerade paar schöne, warme Herbsttage?
Die Temperaturen am Wochenende haben mich ziemlich überrascht, perfektes Wetter für lange Fahrradausflüge die wir unternommen haben:-)

Wie immer möchte ich Euch sehr gerne die neue Ausgabe von We love living Magazin zeigen, schon seit ein paar Tagen ist sie im Handel erhältlich:-) und soviel ich weiss haben die meisten von Euch sie schon gelesen:-)

Die liebe Caroline hat schon wieder supertolle Arbeit geleistet, neben interessanten Home Stories und leckeren Rezepten von Marie findet Ihr drin auch ein paar Blumenbildchen von mir, die ich genau vor 1nem Jahr gemacht habe :-)
Ich wollte den Herbst so wie ich ihn sehe, mit den vielen wunderbaren, saftigen Farben zeigen, ich hoffe die Fotos gefallen Euch:-) 

ACHTUNG an ALLE DIY FANS!

Ihr Lieben, wir suchen Eure tolle DIY Ideen die wir dann in den zukünftigen Ausgaben von We love living zeigen können!
Schickt einfach eine EMail an info@weloveliving.de mit dem Link zu Eurer Lieblings-Idee auf eigenem oder einem anderen Blog und mit etwas Glück erscheint sie in einer der nächsten Ausgaben von We love living!
Ist das nicht toll?
Macht bitte unbedingt mit Mädels und Jungs! Wir freuen uns schon auf Eure Emails!


*

Kochani!

Witam was w ten piekny dzien, mam nadzieje, ze i Was pogoda rozpieszcza bardzo przyjemnymi temperaturami i sloneczkiem:-) 

Jak zwykle z wielka przyjemnoscia przedstawiam Wam nowe wydanie magazynu We love living. Tu w Niemczech gazetka dostepna jest juz od kilku dni, u mnie dopiero dzisiaj ale jak to sie mowi lepiej pozniej niz wcale;-) 

Caroline po raz kolejny przeszla sama siebie, to jesienne wydanie jest piekne i kolorowe i jest w nim niespodzianka dla WAS!! Tak, tak dobrze czytacie dla WAS :-)

Miedzy swietnymi home stories i pysznymi przepisami znalazly sie tez moje kwiatowe fotki.
 Robilam je dokladnie rok temu:-) Chcialam pokazac przez nie jak widze wczesna jesien tak pelna pieknych zywych, sooooczystych kolorow! Mam nadzieje, ze Wam sie spodobaja!

NO ale juz przejde do tej niespodzianki / propozycji dla Was!

W magazynie We love living pojawi sie nowa rubryka czyli TWOJE DIY. 
Czekamy z Caroline na Wasze linki do postow z fajnymi, inspirujacymi pomyslami na "zrob to sam"
Moga to byc linki do blogow wlasnych lub blogow najlepszej psiapsiolki:-)

Piszcie do nas na info@weloveliving.de  i z odrobina szczescia moze to wlasnie Wasze DIY ukaze sie w nastepnym numerze magazynu We love living!
Czekamy na maila z calego swiata! :-)

Taka mala podpowiedz, nastepne wydanie bedzie mialo oczywiscie charakter swiateczny :-)
Czekamy na Wasze maile, jesli macie pytania, piszcie do mnie pod tym postem, odpowiem jak tylko bede miala wolna chwilke:-)

Syl loves

Syl loves

Syl loves

Syl loves

Syl loves

Syl loves

Mit den vielen bunten Bildern sag ich jetzt Habt einen schönen Tag Ihr Lieben! 

Zegnam sie z Wami tymi kolorowymi fotkami i zycze cudownego dnia!

Eure Syl *Wasza Syl 

*****

Blogflohmarkt 2

31 August 2014


Man hat das Gefühl der Herbst ist schon da und ich freue mich auf diese ruhige
 und entspannte Jahreszeit:-) 

Die nächsten 2 Wochen nehme ich wieder an einem großen Projekt teil. Diesmal bin nicht als Fotografin sondern nur als Stylistin da und darf für einen großen Möbelhersteller dekorieren.
Ich bin MEGA nervös freue mich aber gleichzeitig auf diese Herausforderung und Zusammenarbeit mit richtigen Photo-Profis, drückt mir jedoch bitte die Daumen! Von lauter Lampenfieber kann ich die letzten Nächte kaum schlafen;-)

Ihr Lieben so wie manche den Frühlingsputz machen, mache ich diesmal Herbstputz und möchte mich noch von paar Schätzen trennen:-)

In meinem BLOGFLOHMARKT findet Ihr noch paar GG und Cath Kidston Schätze sowie einige Bücher und Stöffchen die ich mal gekauft aber nicht vernäht habe:-)

HIER

Bitte beachtet! dass ich die ganze Woche unterwegs bin kann den Versand also erst am Wochenende erledigen :-))

*

Kochani moi mam wrazenie, ze jesien juz jest, przyszla do nas wielkimi krokami tak jak i przyszla wiosna i lato:-)
Ciesze sie bardzo na ten czas,!
Lato bylo dosyc zwariowane, pelne wyzwan, "szybkie".
 Teraz bedzie czas by wyciszyc sie, poprzytulac na kanapie w ponure dni i tak jak i natura przygotowac  na zimowy odpoczynek:-)

Przede mna jeszcze jeden duzy projekt, przez ktory nie spiej juz kilka nocy. Tym razem nie bede wystepowala w roli fotografa, bede tylko sylistka dekorujaca mebelki do katalogu pewnego duzego producenta mebelkow. Wyzwanie jest wielkie gdyz o wszystkie gadzety, akcesoria, dezajnerskie cudenka musialam zatroszczyc sie sama, wyobrazcie wiec sobie jaka mam wielka treme. Czy wszystko sie spodoba?

Ciesze sie jednak na ten czas, na nowe znajomosci na prace z prawdziwymi foto profesjonalistami ale paznokcie jednak ze strachu obgryzam:-) Trzymajcie za mnie prosze mocno kciuki:-)

Zrobilam jeszcze troszke porzadku w szafkach, w second handzie znajdziecie kilka  kolorowych gadzetow i tkanin, sa tez ksiazki w jezyku niemieckim.
Uprzedzam Was jednak, ze  poniewaz nie bedzie mnie praktycznie 2 tygodnie, wysylka zajme sie dopiero w weekendy:-)

TUTAJ

Nie wyrobilam sie z obiecanym postem o sarenkach i jelonkach tak jak obiecalam w ostatnim poscie ale  nadrobie to:-), a tutaj kilka kadrow zlapanych wczoraj, takich spontanicznych podczas wycieczki rowerowej:-)

buziaki kochani!

Syl loves

Syl loves

Syl loves








Total Page Views